برنامه کلاس های بخش موسیقی موسسه فرهنگی هنری آوای جاوید

آموزش موسیقی در آموزشگاه موسیقی آوای جاوید

قابل توجه هنرجویان عزیز :

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی کلاس ها و زمان برگزاری دقیق تر با دفتر موسسه تماس حاصل بفرمایید :  ۰۳۱- ۳۷۸۶۷۱۶۳

 

با آوای جاوید بیشتر آشنا شوید:

موسسه آوای جاوید فعالیت خود را از مهر ماه سال ۱۳۹۴ تحت عنوان گروه فرهنگی هنری آوای جاوید در زمینه آموزش موسیقی اصیل ایرانی در فضاهای مجازی آغاز کرد و در بهمن ۱۳۹۴ با اخذ مجوزهای لازم  وبسایت آوای جاوید را راه اندازی نمود.

در اسفند ماه ۱۳۹۶ مجوز رسمی موسسه فرهنگی هنری آوای جاوید توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردید.

در حال حاضر آوای جاوید به عنوان یکی از فعال ترین موسسات کشور در زمینه تولید محتوای موسیقی فاخر اصیل ایرانی در فضاهای مجازی مشغول به فعالیت می باشد. اخذ لوگوی طلایی رسانه ملی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نشان اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر امتیازات این وبسایت است.

آموزشگاه موسیقی آوای جاوید به عنوان یکی از بخش های این موسسه در مدت فعالیت خود تاکنون در حدود هزار و دویست دقیقه ویدیو در قالب حدود یکصد و هشتاد برنامه هنری و آموزشی در زمینه موسیقی اصیل ایرانی تهیه و بصورت رایگان در فضاهای مجازی منتشر نموده است.

مجموعه های تصویری آموزشی آوای جاوید

  • – آوای جاوید در تیرماه 1399، محصول جدید خود با عنوان بسته آموزش آواز ایرانی را با همکاری جمعی از هنرمندان تهیه و در وبسایت خود برای استفاده علاقمندان ارائه نموده است.
  • – پس از آن محصول دیگر این مجموعه تحت عنوان بسته ی آموزش سه تار با تهیه و تنظیم آقای حمیدرضا فرهنگ منتشر و به علاقه مندان یادگیری سه تار تقدیم گردید.
  • – به زودی بسته ی شرحی بر کوک های سه تار بر اساس آموزه های استاد عبادی نیز تقدیم خواهد گردیر.

 


(Visited 3,350 times, 1 visits today)